Strona korzysta z plików cookie. Możesz określić warunki przechowywania lub dostępu do cookie w ustawieniach Twojej przeglądarki.

 

Poziomy wsparcia SLA

Firma Seetech świadczy usługi wsparcia technicznego na następujących poziomach:

  • Poziom podstawowy

    Wszyscy użytkownicy modułu mają nieorganiczny dostęp do bazy wiedzy dot. modułu e-Communication Total Solution B2B / B2C / EDI oraz do wsparcia świadczonego przez społeczność użytkowników modułu.

  • Poziom standardowy

    Każdy użytkownik posiadający aktywną umowę wsparcia ma dostęp do zaawansowanych usług pomocy technicznej dla modułu e-Communication Total Solution B2B / B2C / EDI. W ramach wsparcia użytkownicy modułu otrzymują dostęp w zakresie:

    • możliwość zgłaszania zapytań serwisowych w godzinach 9-17
    • ograniczona ilość zgłoszeń serwisowych (10 zgłoszeń rocznie)
    • nieograniczony dostęp do bazy wiedzy dot. modułu e-Communication Total Solution B2B / B2C / EDI
    • dedykowany inżynier wsparcia w przypadku wystąpienia błędów uniemożliwiających pracę modułu (2 zdarzenia roczne).

  • Poziom premium

    Serwis na poziomie premium jest dedykowanych dla użytkowników, dla których działanie modułu jest krytyczne i wymagane jest indywidualne podejście do świadczonych usług wsparcia. Koszty wsparcia na poziomie premium jest wyceniany indywidulanie.

  • Dla Partnerów Handlowych Seetech świadczony jest nieodpłatny serwis techniczny w zakresie : 

    • możliwość zgłaszania zapytań serwisowych w godzinach 9-17
    • ograniczona ilość zgłoszeń serwisowych (20 zgłoszeń rocznie)
    • nieograniczony dostęp do bazy wiedzy dot. modułu e-Communication Total Solution B2B / B2C / EDI
    • dedykowany inżynier wsparcia w przypadku wystąpienia błędów uniemożliwiających pracę modułu (4 zdarzenia roczne).
  • Jesteś zainteresowany
    naszymi usługami?

    Prosimy o wypełnienie prostego formularza i podanie
    numeru telefonu lub adresu e-mail - niezwłocznie się
    z Państwem skontaktujemy.

    btn_formularz.jpg

  • Bądź na bieżąco!
    Dołącz do naszych subskrybentów. 

    Przekonaj się jakie to proste i wygodne. Otrzymasz
    najważniejsze informacje związane z Microsoft Dynamics
    NAV
    wdrażanym i serwisowanym przez Seetech.

    btn_zapisz_sie.jpg