Serwis powdrożeniowy
Serwis powdrożeniowy systemu Microsoft Dynamics NAV uruchomiony został z myślą o wygodzie klientów wdrożeniowych Seetech, jak również innych firm wykorzystujących aplikację Microsoft Dynamics NAV w codziennej pracy.
Korzyści z serwisu powdrożeniowego to:
- stałe wsparcie techniczne ze strony helpdesk’u SEETECH,
- możliwość przeprowadzania niezbędnych modyfikacji systemowych,
- przeprowadzanie integracji systemu z innymi aplikacjami,
- tworzenie nowych raportów oraz analiz,
- pomoc merytoryczną umożliwiającą, jak najefektywniejsze wykorzystanie funkcjonalności systemowych,
- wsparcie w rozwiązywaniu bieżących problemów użytkowników aplikacji,
- szkolenia nowych pracowników.
Dedykowani, certyfikowani konsultanci Seetech obsługujący serwis powdrożeniowy Microsoft Dynamics NAV są najwyższej klasy specjalistami w obsłudze i konfiguracji systemu. Ich wiedza oraz umiejętności interpersonalne gwarantują szybkie i skuteczne rozwiązywanie problemów.
Wszystkich zainteresowanych zapraszamy do kontaktu z naszym działem sprzedaży.